U Evropskoj uniji je 2022. godine 22,9 odsto kompanija koristilo prodaju preko interneta, što je za 6,5 odsto više nego u 2012. godini, objavio je danas Evrostat na svom vebsajtu.
Najveći udeo firmi koje koriste onlajn prodaju je zabeležen u Litvaniji 38,9 odsto, Švedskoj 38,1 odsto i Danskoj 36,7 odsto.
Na drugoj strani lestvice se nalazi Rumunija sa udelom od 12,9 odsto, Luksemburg 13,4 odsto, Bugarska 15,1 odsto, prenosi Tanjug.
Udeo kompanija koja vrše onlajn prodaju značajno varira u zavisnosti od veličine firme.
U 2022. godini je 45,9 odsto velikih firmi obavljalo onlajn prodaju naspram 30,2 odsto preduzeća srednje veličine.
Male kompanije su na začelju ove liste sa udelom od samo 20,8 odsto.
Čile poništio dozvolu za Guglov centar i traži strože ekološke provere
Preuzmite android aplikaciju.