У Европској унији је 2022. године 22,9 одсто компанија користило продају преко интернета, што је за 6,5 одсто више него у 2012. години, објавио је данас Евростат на свом вебсајту.
Највећи удео фирми које користе онлајн продају је забележен у Литванији 38,9 одсто, Шведској 38,1 одсто и Данској 36,7 одсто.
На другој страни лествице се налази Румунија са уделом од 12,9 одсто, Луксембург 13,4 одсто, Бугарска 15,1 одсто, преноси Танјуг.
Удео компанија која врше онлајн продају значајно варира у зависности од величине фирме.
У 2022. години је 45,9 одсто великих фирми обављало онлајн продају наспрам 30,2 одсто предузећа средње величине.
Мале компаније су на зачељу ове листе са уделом од само 20,8 одсто.
Čile poništio dozvolu za Guglov centar i traži strože ekološke provere
Преузмите андроид апликацију.