Многа половна возила се увозе из једне земље у другу како би задовољила локалну потражњу за возилима. Немачка, Француска, Белгија и Италија су највећи извозници половних аутомобила у Европи, снабдевајући и остатак континента са половњацима.
Међутим, возила из ових земаља нису без недостатака.
Најновије истраживање које је спровела аутомобилска компанија „кар Вертикал” открива да многа возила увезена у Србију имају враћену километражу или су била претходно оштећена.
Многа увезена италијанска возила имају сумњиву прошлост Компанија „карВертикал” је анализирала извештаје о историји возила које су корисници платформе прибавили 2023. године и пребројала оне са претходном евиденцијом из других земаља.
Прошле године је 24,4 одсто свих увезених возила која су проверена на карВертикал-у у Србији дошло из Италије, 16,8 процената из Француске, 16,2 одсто из Немачке, 12,8 одсто из Чешке и 9,8 одсто из Норвешке.
Док је четвртина возила стигла у Србију из Италије, 4,8 процената њих је имало враћену километражу, а 13,1 одсто је претходно било оштећено, што указује на то да возачи треба да буду опрезни приликом куповине италијанских аутомобила.
3,3 одсто возила из Француске имало је промењен број километара, а 41,2 процента је претрпело мање или веће штете.
Немачки аутомобили такође нису имуни на сумњиву прошлост, јер је 3,4 одсто њих имало лажирану километражу, а 22,8 одсто је било оштећено.
Građani Srbije kroz kredite bankama duguju 1.500 milijardi dinara
Преузмите андроид апликацију.