Mnoga polovna vozila se uvoze iz jedne zemlje u drugu kako bi zadovoljila lokalnu potražnju za vozilima. Nemačka, Francuska, Belgija i Italija su najveći izvoznici polovnih automobila u Evropi, snabdevajući i ostatak kontinenta sa polovnjacima.
Međutim, vozila iz ovih zemalja nisu bez nedostataka.
Najnovije istraživanje koje je sprovela automobilska kompanija „kar Vertikal” otkriva da mnoga vozila uvezena u Srbiju imaju vraćenu kilometražu ili su bila prethodno oštećena.
Mnoga uvezena italijanska vozila imaju sumnjivu prošlost Kompanija „karVertikal” je analizirala izveštaje o istoriji vozila koje su korisnici platforme pribavili 2023. godine i prebrojala one sa prethodnom evidencijom iz drugih zemalja.
Prošle godine je 24,4 odsto svih uvezenih vozila koja su proverena na karVertikal-u u Srbiji došlo iz Italije, 16,8 procenata iz Francuske, 16,2 odsto iz Nemačke, 12,8 odsto iz Češke i 9,8 odsto iz Norveške.
Dok je četvrtina vozila stigla u Srbiju iz Italije, 4,8 procenata njih je imalo vraćenu kilometražu, a 13,1 odsto je prethodno bilo oštećeno, što ukazuje na to da vozači treba da budu oprezni prilikom kupovine italijanskih automobila.
3,3 odsto vozila iz Francuske imalo je promenjen broj kilometara, a 41,2 procenta je pretrpelo manje ili veće štete.
Nemački automobili takođe nisu imuni na sumnjivu prošlost, jer je 3,4 odsto njih imalo lažiranu kilometražu, a 22,8 odsto je bilo oštećeno.
Građani Srbije kroz kredite bankama duguju 1.500 milijardi dinara
Preuzmite android aplikaciju.