Приход данског произвођача играчака Лего је у првих шест месеци порастао за један одсто међугодишње на 27,4 милијарди данских круна, односно око 3,68 милијарди евра.
Како преноси ЦНБЦ, овај резулат је знатно бољи од конкурената на тржишту играчака као што су Мател, Хасбро или Функс, који су ове године забележили двоцифрени пад прихода у односу на прошлу годину.
„Веома сам задовољан због тога што су наши резултати поново бољи од резултата целе индустрије играчака“, рекао је извршни директор компаније Лего Нилс Кристијансен.
Он је истакао да је Лего поново увећао свој удео на тржишту играчака, што је, према његовим речима, „веома важно“.
Произвођачи играчака су забележили велики раст прихода током пандемије вируса корона када су родитељи желели да заокупе децу током карантина, а играчкама су се вратили и неки одрасли.
Лего се успешно надовезао на пандемијски раст који је подстакнут разноликим асортиманом за децу и одрасле, али ни ова компанија није била имуна на раст трошкова енергије, транспорта и материјала.
Нето профит компаније Лего за прву половину године је достигао 5,1 милијарду данских круна, односно око 680 милиона евра, што је за 17 одсто мање у односу на исти период 2022. године, али Кристијансен верује да ће ови резултати ускоро бити бољи због очекиваног пада трошкова.
Лего је ове године отворио 89 продавница широм света, од тога 54 у Кини, и сада убира плодове изласка на нова тржишта.
Кристијансен је навео да ће Лего ове године повећати свој портфолио на око 750 производа, од којих ће 48 одсто бити нове играчке за све узрасте.
Ukupno 800 miliona dinara bespovratnih sredstava za preduzetnice u Srbiji
Преузмите андроид апликацију.