Srbija mora da brendira svoje selo i ponudi ovaj turistički proizvod koji je apsolutni hit i u svetu. Osim nesvakidašnje prirode svaki kraj ima da ponudi i autentične proizvode koje se dobrom organizacijom tokom cele godine mogu naći na trpezi svakog posetioca.

Ovih dana u Ministarstvo turizma i omladine stižu projekti za podsticaje u ruralnom turizmu koji traje do 30. marta.
Kako kaže ministar Husein Memić, država na raspolaganju za ove projekte ima 150 miliona dinara i pokazalo se da je ova podsticajna politika već dala rezultate.
Imali smo dva javna poziva prošle godine i već do sada je udvostručen broj registrovanih seoskih domaćinstava, pošto je to jedan od uslova za konkurs.
Posle samo jednog poziva broj je sa 700 povećan na 1.350 registrovanih objekata.
Ova grana turizma je inače u zamahu, a kako je ovo i svetski trend u turizmu, cilj nam je da osim razvoja eko-turizma pokrenemo i sitnu privredu, da ih oživimo i povežemo sa turistima koji obilaze neki kraj, objašnjava Memić.
U tom smislu Ministarstvo turizma sprema i aplikaciju preko koje će domaći i strani turisti na jednom mestu moći da saznaju koja seoska domaćinstva su u ponudi, ali ono što je još važnije imaće priliku da kasnije poručuju i proizvode koje su probali u tom kraju.
Preuzmite android aplikaciju.