Србија мора да брендира своје село и понуди овај туристички производ који је апсолутни хит и у свету. Осим несвакидашње природе сваки крај има да понуди и аутентичне производе које се добром организацијом током целе године могу наћи на трпези сваког посетиоца.

Ових дана у Министарство туризма и омладине стижу пројекти за подстицаје у руралном туризму који траје до 30. марта.
Како каже министар Хусеин Мемић, држава на располагању за ове пројекте има 150 милиона динара и показало се да је ова подстицајна политика већ дала резултате.
Имали смо два јавна позива прошле године и већ до сада је удвостручен број регистрованих сеоских домаћинстава, пошто је то један од услова за конкурс.
После само једног позива број је са 700 повећан на 1.350 регистрованих објеката.
Ова грана туризма је иначе у замаху, а како је ово и светски тренд у туризму, циљ нам је да осим развоја еко-туризма покренемо и ситну привреду, да их оживимо и повежемо са туристима који обилазе неки крај, објашњава Мемић.
У том смислу Министарство туризма спрема и апликацију преко које ће домаћи и страни туристи на једном месту моћи да сазнају која сеоска домаћинства су у понуди, али оно што је још важније имаће прилику да касније поручују и производе које су пробали у том крају.
Преузмите андроид апликацију.