Стандардно прање је обично довољно да ваш аутомобил буде спреман за пролеће, након зимског периода, али свом возилу можете посветити и мало више пажње.
Јако је важно да у пролеће детаљно очистите аутомобил од прљавштине, наслага соли…).
Со, којом су, током зиме, посипали путеве и улице, може да оштети лак аутомобила и да подстакне настанак корозије.
Ово се поготово дешава на местима на којима је лак аутомобила већ начет.
Важно је, након свега, добро опрати аутомобил, а ево и савета које даје немачки ауто-клуб ADAC.
Немци препоручују претпрање – на пример, млазом паре како би се омекшала и грубо уклонила тврдокорна прљавштина на каросерији, како честице песка или чађи које су се наталожиле на спољашњости не би изгребале боју аутомобила попут брусног папира.
Стандардно прање, укључујући претпрање, обично је довољно да ваш аутомобил буде спреман за пролеће, али свом возилу наравно можете посветити још више пажње.
На пример, воскирањем или заштитом подвозја. Оно што се свакако препоручује је очување лака на аутомобилу након прања.
То ће штитити ваш аутомобил од сунчевих зрака и биљних продуката који ће се у пролеће „лепити“ за каросерију.
Према ADAC-у, заштита воском траје од три до шест месеци, што би требало да буде довољно до лета, када заштита може да се поново нанесе.
Vožnja na niskim obrtajima može biti pogubna za motor automobila
Преузмите андроид апликацију.