Rezultati istraživanja pokazali su i da ovu naviku ima čak 70 odsto milenijalaca.
Svi u društvu imamo barem jednu osobu koja uvek, gde god bili, fotografiše hranu, a onda nastale fotografije objavljuje na društvenim mrežama.
Upravo takvi ljudi, pokazuje istraživanje američkog Univerziteta Džordžija Sautern, skloniji su gomilanju kilograma.
Kako prenosi „Times of India“, stručnjaci su otkrili da fotografisanje hrane pre jela povećava verovatnoću da ćemo hteti još jednu porciju i da ljudima koji to rade treba više vremena da osete sitost.
Učestvovalo je 145 studenata koji su podeljeni u dve grupe – jedna je dobila tanjir sa šest krekera od sira, druga s dvanaest.
Prvoj grupi, sa šest krekera, rečeno je da fotografišu hranu pre jela, a zatim da ocene koliko im se svidelo i žele li još jednu porciju.
Rezultati su pokazali da je grupa koja je fotografisala hranu dala više ocene i da su hteli još jer je fotografisanje promenio način na koji mozak doživljava hranu – ukus i miris su izraženiji jer se mozak fokusirao jače na njih.
Kao zaključak, rezultati istraživanja mogli bi biti od posebnog značaja za sve one koji žele smršati.
Naučnici su otkrili koje osobine ličnosti utiču na gojaznost i gubitak težine
Preuzmite android aplikaciju.