Да ли вас излуђују божићне песме које се чују на сваком ћошку, посебно у тржним центрима?
Психолози нису изненађени јер знају да је сезона празника најбоље време за коришћење музике у својој маркетиншкој стратегији. Божићне песме су идеалан начин да нас подсвесно мотивишете да трошимо више новца.
Подсећају нас на обавезу даривања, односно божићну обавезу повезивања са другима. Студија са Универзитета у Вашингтону показала је да купци троше знатно више новца када су изложени божићним песмама.
Такав амбијент нас мотивише да дуже останемо у продавницама и зато ћемо највероватније купити много ситница које нам нису биле потребне. Излагање мирисима новогодишње јелке и цимета имају исти ефекат на купце.
Следећи пут када будете ишли у куповину за време празника, наоружајте се рационалним размишљањем, купите оно што вам треба и идите кући да их пакујете.
Trik za postavljanje lampica na jelku koji će vam uštedeti vreme ove praznične sezone (VIDEO)
Преузмите андроид апликацију.