Da li vas izluđuju božićne pesme koje se čuju na svakom ćošku, posebno u tržnim centrima?
Psiholozi nisu iznenađeni jer znaju da je sezona praznika najbolje vreme za korišćenje muzike u svojoj marketinškoj strategiji. Božićne pesme su idealan način da nas podsvesno motivišete da trošimo više novca.
Podsećaju nas na obavezu darivanja, odnosno božićnu obavezu povezivanja sa drugima. Studija sa Univerziteta u Vašingtonu pokazala je da kupci troše znatno više novca kada su izloženi božićnim pesmama.
Takav ambijent nas motiviše da duže ostanemo u prodavnicama i zato ćemo najverovatnije kupiti mnogo sitnica koje nam nisu bile potrebne. Izlaganje mirisima novogodišnje jelke i cimeta imaju isti efekat na kupce.
Sledeći put kada budete išli u kupovinu za vreme praznika, naoružajte se racionalnim razmišljanjem, kupite ono što vam treba i idite kući da ih pakujete.
Trik za postavljanje lampica na jelku koji će vam uštedeti vreme ove praznične sezone (VIDEO)
Preuzmite android aplikaciju.