Kako bolje analizirati i rešiti zabrinjavajuće situacije, razviti pozitivan stav, prevazići depresiju i napuniti se pozitivnom energijom i postići duševni mir i zadovoljstvo.
Ove četiri korisne radne navike će vam pomoći da sprečite umor i brigu.
Organizujte svoj sto
Uklonite sa stola sve što nije u vezi sa neposrednim radom. Tako ćete moći da radite brže i efikasnije. Pogled na pretrpan radni sto stvara stres jer nas podseća da moramo da uradimo mnogo stvari, a da za to nemamo dovoljno vremena.
Uradite zadatke po važnosti
Za uspešno obavljanje posla bitna je sposobnost pravilnog razmišljanja i navika izvršavanja zadataka po važnosti. Planirajte svoje dnevne zadatke tako da se najvažnije stvari prvo urade.
Rešite probleme odmah
Kada se suočite sa problemom, pokušajte da ga odmah rešite. Ako imate sve potrebne elemente za donošenje odluke, donesite je brzo, bez odlaganja. Bolje je rešavati probleme jedan po jedan i donositi odluke bez odlaganja.
Naučite da organizujete posao, delite odgovornost i pratite rezultate
Mnogi ljudi iz poslovnog sveta uništavaju svoje zdravlje i život jer nikada nisu naučili da dele odgovornost sa drugima, pa sve rade sami. Biznismen i svako na odgovornoj poziciji mora da nauči da prebacuje deo odgovornosti na druge. Samo tako možete sprečiti napetost, umor i nervne bolesti.
Prokrastinacija ili odlaganje odluke kao problem – Koje izgovore najčešće primenjujemo?
Preuzmite android aplikaciju.