Zrenjaninski „Šinvoz“ jedan je od najvećih remontera železničkih vozila u Srbiji. Okrenuti mahom izvozu stabilno posluju, a uz nove proizvodne linije otvoreni su stalni konkursi za prijem radnika.
Tridesetdvogodišnja Jelena Marčićev iz Zrenjanina završila je muzičku školu i odsek solo pevanje, a danas je varilac u pogonu za rekonstrukciju i izgradnju vagona i železničkih kompozicija.
Bez zaposlenja, dugo vremena na birou rada, obuku za varioca je završila sa odličnim rezultatima i već dve i po godine radi u zrenjaninskom „Šinvozu“.
„Čula sam da traže radnike, zanimalo me je. Predala sam si-vi, zvali su me na probno zavarivanje, došla sam i ostala“, priča Jelena i na pitanje da li idu lak za nokte i kolomast u isto vreme, odgovara: „Kako ne ide, evo! Sve se može.“
Jelena je jedna od oko 250 radnika trenutno zaposlenih u „Šinvozu“, kompaniji koja radi u tri smene i uvek ima otvoren konkurs za prijem novog kadra. Radi se uglavnom za strane investitore.
„U tri smene i zahteva se kvalitet. Ovde je dosta delova za izvoz, tako da se traži i dobra i kvalitetna realizacija“, ističe Radojica Zvekić, radnik „Šinvoza“, prenosi RTS.
Radi se za tržišta Francuske, Nemačke, Austrije, Turske. „Šinvoz“ postoji od 1887. godine, a privatizovani su pre deceniju i po. Za razliku od drugih sličnih preduzeća remontera železničkih vozila beleže samo rast proizvodnje.
„Mi stalno uvodimo nove projekte, stalno nam se javljaju novi kupci iz inostranstva s kojima uspostavljamo saradnju, i stalno su nam potrebni zavarivači i inženjeri kako bismo odgovorili zahtevima kupaca“, navodi Radomir Miljuš, direktor „Šinvoza“.
Proizvodnja zrenjaninskog „Šinvoza“ u proseku je svake godine vredna nekoliko miliona evra, a kako bi odgovorili zahtevima tržišta, ovde je otvoren i certifikovan obrazovni centar za prekvalifikaciju i doškolovanje kadra. U skladu sa modernizacijom i otvaranjem novih pogona, obuka je upravo u toku.
Preuzmite android aplikaciju.