Зрењанински „Шинвоз“ један је од највећих ремонтера железничких возила у Србији. Окренути махом извозу стабилно послују, а уз нове производне линије отворени су стални конкурси за пријем радника.
Тридесетдвогодишња Јелена Марчићев из Зрењанина завршила је музичку школу и одсек соло певање, а данас је варилац у погону за реконструкцију и изградњу вагона и железничких композиција.
Без запослења, дуго времена на бироу рада, обуку за вариоца је завршила са одличним резултатима и већ две и по године ради у зрењанинском „Шинвозу“.
„Чула сам да траже раднике, занимало ме је. Предала сам си-ви, звали су ме на пробно заваривање, дошла сам и остала“, прича Јелена и на питање да ли иду лак за нокте и коломаст у исто време, одговара: „Како не иде, ево! Све се може.“
Јелена је једна од око 250 радника тренутно запослених у „Шинвозу“, компанији која ради у три смене и увек има отворен конкурс за пријем новог кадра. Ради се углавном за стране инвеститоре.
„У три смене и захтева се квалитет. Овде је доста делова за извоз, тако да се тражи и добра и квалитетна реализација“, истиче Радојица Звекић, радник „Шинвоза“, преноси РТС.
Ради се за тржишта Француске, Немачке, Аустрије, Турске. „Шинвоз“ постоји од 1887. године, а приватизовани су пре деценију и по. За разлику од других сличних предузећа ремонтера железничких возила бележе само раст производње.
„Ми стално уводимо нове пројекте, стално нам се јављају нови купци из иностранства с којима успостављамо сарадњу, и стално су нам потребни заваривачи и инжењери како бисмо одговорили захтевима купаца“, наводи Радомир Миљуш, директор „Шинвоза“.
Производња зрењанинског „Шинвоза“ у просеку је сваке године вредна неколико милиона евра, а како би одговорили захтевима тржишта, овде је отворен и цертификован образовни центар за преквалификацију и дошколовање кадра. У складу са модернизацијом и отварањем нових погона, обука је управо у току.
Преузмите андроид апликацију.