Pri ulasku u većinu supermarketa dočekuju vas jarke boje voća i povrća. Da li ste to ikada primetili?
Banane, jabuke, zelene salate, tikvice, paprike i mnogi drugi proizvodi koji atmosferu čine prijatnom i privlačnom. Na trenutak se gotovo stekne utisak da se nalazi na lokalnoj pijaci ili na pijaci voća i povrća u blizini svoje kuće, čak i kada se nalazi na prodajnom mestu velikog supermarketa.
Da li ste se ikada zapitali zašto je ta hrana izložena na ulazu?
To nije slučajan izbor, naprotiv. Iza toga stoji dobro osmišljena marketinška strategija koja poziva kupce da kupuju.
Boje voća i povrća daju dašak vedrine, topline i intimnosti, a kupci se osećaju opušteno. Na ovaj način kupac ima utisak o zdravom kupovnom izboru (iako u mnogim slučajevima ove namirnice nisu domaće, već dolaze iz dalekih zemalja i pune su pesticida).
Naravno, ovo nije jedini trik koji rade supermarketi.
Toliko je zamki u koje rizikujemo da lako upadnemo, počev od dimenzija kolica (što je veća, to smo više ohrabreni da ih napunimo), primamljivog mirisa sveže pečenog i čistog hleba i strateške visine polica, što nas navodi na kupovinu proizvoda poznatih i skupljih brendova.
Ako nameravate da uštedite, neophodno je da znate ove trikove.
Preuzmite android aplikaciju.