При уласку у већину супермаркета дочекују вас јарке боје воћа и поврћа. Да ли сте то икада приметили?
Банане, јабуке, зелене салате, тиквице, паприке и многи други производи који атмосферу чине пријатном и привлачном. На тренутак се готово стекне утисак да се налази на локалној пијаци или на пијаци воћа и поврћа у близини своје куће, чак и када се налази на продајном месту великог супермаркета.
Да ли сте се икада запитали зашто је та храна изложена на улазу?
То није случајан избор, напротив. Иза тога стоји добро осмишљена маркетиншка стратегија која позива купце да купују.
Боје воћа и поврћа дају дашак ведрине, топлине и интимности, а купци се осећају опуштено. На овај начин купац има утисак о здравом куповном избору (иако у многим случајевима ове намирнице нису домаће, већ долазе из далеких земаља и пуне су пестицида).
Наравно, ово није једини трик који раде супермаркети.
Толико је замки у које ризикујемо да лако упаднемо, почев од димензија колица (што је већа, то смо више охрабрени да их напунимо), примамљивог мириса свеже печеног и чистог хлеба и стратешке висине полица, што нас наводи на куповину производа познатих и скупљих брендова.
Ако намеравате да уштедите, неопходно је да знате ове трикове.
Преузмите андроид апликацију.