Početna > Biznis
Biznis

Yettel nastavlja ulaganja u kvalitet mreže

Kvalitet mreže jedan je od osnovnih razloga zašto korisnici biraju Yettel. Zato PPF grupa planira da u 2022. godini uloži više od 70 miliona evra u razvoj infrastrukture kroz dve kompanije, Yettel i CETIN.
Foto: PrtSc/Benchmark/YouTube

Naša strategija fokusirana je na tri oblasti u kojima smo najbolji – najbolje iskustvo u mreži, zatim najbolje korisničko iskustvo kroz relevantne proizvode i usluge. Treće, želimo da budemo profitabilni i efikasni, da se takmičimo kvalitetom. Zato moramo da osiguramo da tehnologije u koje ulažemo uvek dodatno poboljšaju iskustvo naših korisnika”, kaže generalni direktor Yettela Majk Mišel.

On je dodao da je veoma zadovoljan rezultatima u 2021. godini jer je kompanija zabeležila najveći rast u segmentu fizičkih lica od 11,6 odsto, dok je u segmentu poslovnih korisnika taj rast bio 4,5 odsto. U Srbiji smo zabeležili najveći rast na mobilnom postpejd tržištu od 2,7 odsto. Baza postpejd korisnika je 3,4 odsto veća nego na kraju 2020. godine, što je najveći apsolutni i relativni rast na tržištu. Naš način razmišljanja i rada je podešen na „režim rasta, sa stabilnom pozicijom u mobilnoj telefoniji i novim mogućnostima koje donose ulazak u tržište fiksne i novi brend, dodao je Mišel.

Yettel, novi telekomunikacioni brend predstavljen pre više od mesec dana, doneo je na tržište usluge i proizvode koji pomažu korisnicima da pronađu balans. Filozofija Yettela je da uvek stvaramo dodatnu vrednost – kako za kompaniju, tako i za korisnike. Jak brend je upravo to, dodatna vrednost za njih, dodaje Mišel.

Do sada su korisnici Yettela u okviru aplikacije imali uslugu Yettel petak, gde svakog petka mogu da „ogrebu” poklon u aplikaciji. Sada je tu i Yettel svaki dan sa najboljim ponudama i popustima sa više od 70 partnera u 10 različitih kategorija koji važe za sve korisnike u Srbiji.

Palma de Majorka uvodi ograničenje dnevnog broja turista

Preuzmite android aplikaciju.