Posle korona krize svet se promenio i u smislu načina putovanja i interesovanja putnika, ali tehnologija je postala neodvojiv deo kada je reč o organizaciji putovanja.
Glavni trendovi za 2023.godinu su, prema istraživanju „Smartvela“ digitalno angažovanje putnika i digitalna transformacija, jer, kako kažu putnici će sve više koristiti beskontakne tehnologije, od prijavljivanja na let ili u hotel do naručivanja hrane.
Ovi alati su im pružili zdravstvenu i bezbednosnu podršku, a istovremeno su pojednostavili sve te obaveze koje moraju da se završe do polaska na put.
Posebne promene odnose se na digitalne novčanike. Nedavno je jedno istraživanje pokazalo da je gotovo 90 odsto Amerikanaca prihvatilo digitalna plaćanja, a 30 procenata njih je reklo da očekuje da će koristiti tri ili više digitalnih novčanika u narednih nekoliko godina.
Mnogi, dakle, već sada umesto za novčanikom tokom plaćanja posežu za mobilnim telefonom, a najveće promene se vide u vazduhoplovnoj industriji.
Ovo je takođe trend za 2023, jer se predviđa još mnogo noviteta koji će poboljšati efikasnost, bezbednost i mobilnost putnika na aerodromima.
Zanimljivo je da se putnici sve više oslanjaju i na osiguranje tokom putovanja. Kako se navodi u ovom istraživanju, sve više njih želi da se u potpunosti zaštiti pre polaska na put kako ne bi došli u neke nepredviđene okolnosti.
Na primer, jedna anketa je pokazala da 79 odsto ispitanika kaže da planira da kupi putno osiguranje u ovoj godini.
I na kraju, ako je trend češće druženje sa telefonom i drugim uređajima, onda bi posebnu pažnju trebalo posvetiti i sajber bezbednosti. U industriji putovanja i turizma pokušaji digitalne prevare su u prošloj godini porasli za 150 odsto, prenosi ovaj sajt posvećen globalnim trendovima u turizmu.
Preuzmite android aplikaciju.