Pred novim izvršnim direktorom kompanije je veoma težak zadatak, a on je već preduzeo prve korake kako bi se zacrtani plan i ostvario.
Poslednjih godina Tviter je sproveo brojne eksperimente, uveli su različite nove opcije, pa čak i mogućnost zarade za korisnike s većim brojem pratilaca.
Takođe, došlo je do promene u samom vrhu kompanije jer je prošle godine osnivač mreže Džek Dorsi napustio Tviter i palicu predao novom CEO-u – Paragu Agravalu.
On će, zajedno s novim šefovima sektora za potrošače u Tviteru, pokušati da ostvari veoma ambiciozan plan – do kraja sledeće godine žele da povećaju broj dnevnih korisnika te društvene mreže za čak 100 miliona.
Nije teško zaključiti da je pred njima jako težak zadatak, a da bi u tome uspeli biće potrebno da razvijaju nove proizvode i opcije, ali pre svega je pogtrebno da „angažuju“ postojeće i nove korisnike da češće koriste tu mrežu.
Kako su u razgovoru za The Verge rekli iz Tvitera, problem mreže nije u privlačenju novih korisnika, već u njihovom zadržavanju – jer ljudi dođu na Tviter, prijave se, ali onda ne znaju što da rade. Ne žele odmah tvituju i objavljuju sadržaj, ne znaju koga prate pa na kraju odustanu od te mreže.
Deo problema, otkrili su iz kompanije novinarima, bio je i u unutrašnjoj organizaciji i disfunkciji unutar samog Tvitera, što bi trebalo da se promeni s novim izvršnim direktorom. On je reorganizovao izvršni tim oko tri glavna sektora (sektor proizvoda za potrošače, za prihode i za ključnu tehnologiju) te svaka od tih divizija ima samostalnost u donošenju odluka i organizovanju sopstvenih timova zaduženih za dizajn i razvoj.
Kao jedan od prioriteta Agravala jeste da se Tviter načini još prilagođenijim svakom pojedinačnom korisniku – što nameravaju da ostvare korišćenjem mašinskog učenja i AI-ja koji bi trebalo da korisniku prikazuje tvitove koji bi im bili zanimljivi i imali bi važnost za njih.
„Jedan od ključnih problema je što imamo fantastičan sadržaj na Tviteru koji se često objavljuje u stvarnom vremenu i moramo pronaći način da taj sadržaj prikažemo tim novim korisnicima jednom kada shvatimo šta oni vole“, rekao je za The Verge Arno Veber iz sektora za proizvode.
Jedan od načina na koji to žele da urade jest korišćenjem opcija kao što je Communities, odnosno zajednica koje testiraju, a koje su kombinacija grupa na Fejsbuku i Redita i u kojima se okupljaju (i tvituju) osobe sličnih interesa.
Takođe, jasno im je da je, po uzoru na TikTok, današnja komunikacija i deljenje sadržaja više orijentisano ka vizuelnom sadržaju, odnosno fotografijama, video zapisima i drugim takvim formatima pa će i na tome poraditi kako bi ispunili zacrtani cilj, odnosno privukli brojne nove korisnike.
Preuzmite android aplikaciju.