Potražnja za proizvodima bez dodatog šećera nastavlja da raste, pokazuju najnoviji podaci na američkom tržištu. Industrija sve više insistira na ovakvim proizvodima, jer se ovo tržište suočava sa ogromnim problemima gojaznosti, čak i u najmlađem uzrastu.

S druge strane, sve je veći broj korisnika lekova za mršavljenje. Najnovije istraživanje koje je prošle godine sprovedeno na 1.500 odraslih Amerikanaca koji su uzimali ove lekove pokazalo je da je 57 odsto njih izjavilo da obraća više pažnje na dodatak šećera u proizvodima.
Jedan od instituta za prehrambene tehnologije je saopštio da se predviđa da će globalno tržište lekova za mršavljenje imati godišnju stopu rasta od dvadeset odsto do 2030. godine, što će podstaći prehrambene kompanije da prilagode postojeće proizvode i kreiraju nove koji su fokusirani na proteine, zdravlje creva i nutrijente koje biraju korisnici lekova za mršavljenje.
Drugi trend koji se predviđa jeste smanjenje šećera i soli u proizvodima.
To se, prema najavama Ministarstva poljoprivrede SAD, odnosi pre svega na dodate šećere u školskim obrocima, koji bi do 2027. godine trebalo da se smanje za 10 odsto.
Američka agencija za hranu i lekove je predložila da se od ove godine informacije o dodatim šećerima, natrijumu i zasićenim mastima ističu na etiketi na prednjoj strani proizvoda.
Tu bi trebalo isticati da li je proizvod imao nizak (pet ili manje), srednji (od šest do 19) ili visok (20 odsto i više) procenat dodatih šećera, natrijuma i zasićenih masti.
U istraživanju se navodi da više od osam odsto Amerikanaca već uzima lekove za mršavljenje te da bi proizvodi koji su namenjeni njima trebalo da budu bogati hranljivim materijama, vlaknima za zdravlje creva i da nemaju dodatog šećera.
Preuzmite android aplikaciju.