Početna > Biznis
Biznis

Šta su „letovi koji ne idu nigde“ i zašto postaju sve popularnija „destinacija“?

Ovakva ideja, ma koliko zvučala besmisleno, otvorila je potpuno nove horizonte mnogim avio-kompanijama koje se bore sa opstankom.
Foto: Unsplash/JESHOOTS.COM

Od samog početka pandemije mnoge avio-kompanije su „parkirale“ svoje avione, i kako ne bi potpuno propale, morale su da pronađu alternativne načine finansiranja.

Jedan od takvih novih prihoda je i let avionom koji ne vodi nigde.

„Letovi koji ne idu nigde“ je akcija koju sve više avio-kompanija uvodi u svoju svakodnevnu praksu.

Radi se o organizovanju letova koji počinju i završavaju se na istom aerodromu. Pre pandemije ideja o avio-prevoznicima koji reklamiraju letove u kojima putnici sleću na isto mesto sa kog su poleteli bila bi gotovo nezamisliva.

U Japanu, Singapuru i Australiji jednočasovni ili dvočasovni letovi sa povratkom na početni aerodrom postali su vrlo popularni među ljudima željnih avio-putovanja, gde se putnici praktično samo „provozaju“ avionom.

U Ukrajini je, na primer, sve više kompanija koje se bave organizacijom obilaska Čerenobilja avionom, gde se u niskom letu može obići ceo teren nekadašnje nuklearne katastrofe.

Sve više ovakvih letova se očekuje u bliskoj budućnosti, i svaki od njih će trajati maksimalno do tri sata.

Na taj način biće omogućeno turistima da posete neke destinacije, makar iz aviona, a avio-kompanije će imati obezbeđenu egzistenciju, na neki način.

Ovi letovi su ponudili su jedinstvene prilike putnicima koji su propustili iskustvo letenja i uzbuđenja putovanja, što omogućava da kompanija ostane u poslu, održavajući avione aktivnim i istovremeno promovišući nacionalni turizam.


Šta je ekonomija “Buy Nothing”

 

Preuzmite android aplikaciju.