Директорка Туристичке организације Србије (ТОС) Марија Лабовић изјавила је у Београду на свечаној промоцији Gault & Millau за 2023. да ТОС другу годину за редом има сарадњу са тим престижним гастрономским водичем, јер је гастрономија саставни део туристичке понуде Србије.
“Оно што можемо да видимо по свим истраживањима, гастрономија је један од пет кључних мотива за долазак туриста у Србију и оно што је још важније, један од три главних позитивних утисака које понесу са наше дестинације“, рекла је Лабовић на представљању гастрономског водича у београдском хотелу “Хајат“.
Према њеним речима, сарадња са тим реномираним светским гастрономским водичем, који је присутан у 27 земаља света, на четири контитнента, показује да је Србија заузела своје место на гастрономској мапи света.
Водич, како је навела, пуно помаже у додатној промоцији Србије као туристичке дестинације и Србије као гастрономске дестинације, јер Gault&Millau је та врста водича која на једном месту представља не само ресторане најквалитетније по независним и међународним стандардима, већ и винарије, дестилерије, поп-ресторане, посластичарнице и сеоска домаћинства.
“Практично на једном месту имамо оно што је најбоље из гастрономске понуде и тиме омогућавамо и олакшавамо туристима да када путују кроз Србију одаберу оне укусе које желе да пробају, јер гастрономија је доживљај и доживљај је оно што ми као ТОС нудимо, тако да позивамо све да доживе укусе Србије и Србију“, рекла је Лабовић.
Државни секретар у Министарству трговине, туризма и телекомуникација Урош Кандић рекао је да је у прва три месеца ове године, захваљујући доброј понуди, у Србији повећан број страних туриста за 38 одсто, што је резултирало и повећањем броја ноћења за 58 процената.
“Наши угоститељи се не опредељују само за традиционалне облике угоститељства и храну и пића са аутентичним географским пореклом, све више узимају модерне ствари и примењују их у понуди и управо је и то довело да у фактички два водећа гастрономска водича на свету од прошле године имамо и ресторане и угоститељске објекте Србије, који ће свакако допринети бољем имиџу наше земље“, рекао је Кандић.
Кандић је додао да ће се исто тако повећати и конкуренцију међу самим угоститељима и утицати да се боре, јер када свако од њих буде пожелео да се нађе у овим водичима, то ће значити и већи квалитет туристичке понуде у Србији.
Momirović: U okolnostima rata u Evropi obezbedili smo redovno snabdevanje tržišta
Преузмите андроид апликацију.