Струја за производњу оваквог горива добија се помоћу ветроелектрана.
Европска унија планира да забрани бензинце и дизелаше до 2035. године осим у једном случају – да их покреће климатски неутрално синтетичко гориво.
Каква је његова будућност? С обзиром на то да се компаније попут Поршеа и Тојоте свим силама труде да покрену такву индустрију, не би ли тако обезбедили да продуже живот својим иконама попут 911 или Lend Cruzera, будућност је прилично светла.
Порше већ има функционалан пилот пројект, компанију за производњу е-горива у Чилеу у којој се стално бележе удари ветра до 120 km/h. Дакле, струја за производњу горива добија се помоћу ветроелектрана.
Почевши од ове године, очекује се да ће пилот постројење производити око 130.000 литара такозваног е-горива годишње. Порше ће преузети овај волумен у целости и у почетку ће га користити у спортским такмичењима.
Ова компанија такође у будућности планира да користити синтетичка горива у својим моделима с мотором са унутарњим сагоревањем, укључујући и класике.
У Поршеу сматрају да је са индустријском производњом синтетичких горива могуће осигурати цену мању од два евра по литри. Такође, неки произвођачи моторних уља већ спомињу могућност да би синтетичка горива могла коштати око 80 центи по литри, што је око 94 динара.
Е-горива произведена из воде и угљен диоксида екстрахираног из ваздуха, с применом за аутомобиле, авионе и бродове, имају предност у односу на чист водоник јер се могу лакше транспортовати. Синтетичка горива могу се припремити за дизелаше и бензинце.
Aparati u domaćinstvu koji troše najviše električne energije
Преузмите андроид апликацију.