Šef kompanije Tojota Kodži Sato izjavio je danas da ova japanska firma mora da radi „brže i bolje“ da bi uspela na kineskom tržištu.
„Moramo da ubrzamo i povećamo napore da bismo zadovoljili potrebe mušterija na kineskom tržištu“, rekao je Kodžo tokom intervjua za strane medije u Tokiju, prenosi Rojters.
Tojota se na kineskom tržištu suočava sa jakom konkurencijom lokalnih proizvođača elektičnih vozila kao što je kompanija BYD.
„Kina će pod uticajem Sajma automobila u Šangaju postati napredno tržište za električna vozila „, naveo je Sato.
Tojota je ovog meseca navela da će oformiti specijalno odeljenje za razvoj nove generacije električnih vozila na baterije.
Cilj japanske kompanije je da 2026. godine proda 1,5 miliona električnih vozila.
Tojota je prošle godine prodala samo 24.466 električnih vozila na baterije, podseća britanska agencija.
Dug evrozone u četvrtom kvartalu 2022. godine 91,6 odsto BDP-a
Preuzmite android aplikaciju.