Početna > Biznis
Biznis

Razvoj brenda Tesla nema kočnice

Isporuke kompanije Tesla su u drugom tromesečju ove godine porasle za 120%, a u trećem tromesečju za 73% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Foto: Unsplash/Bram_Van_Oost

Tesla predviđa da će se isporuke udvostručiti i sledeće godine. Za razliku od svojih konkurenata koji pokušavaju da osvoje jedno (po jedno) tržište u isto vreme, Tesla ima proizvodne kapacitete u mnogim zemljama i neprestano se širi.

Kompanija će, najverovatnije, ovog decembra otvoriti svoju dugo očekivanu fabriku “Gigafaktori” u Berlinu koja će kompaniji osigurati stalno prisustvo na evropskom tržištu. Očekuje se da će potražnja za električnim vozilima dostići najveći rast sledeće godine. Naredni cilj je ogromno tržište Indije.

S druge strane, ove godine se pojavilo nekoliko faktora koji su usporili rast akcija Tesle. Jedan od njih je i kada je izvršni direktor kompanije, Ilon Mask, prodavao akcije Tesle i to nakon što je upitao svoje pratioce na Tviteru treba li to da učini.

Prvi električni BMW SUV stigao u Srbiju

 

Preuzmite android aplikaciju.