Početna > Biznis
Biznis

Računi SBB korisnicima veći od 1. februara: Besplatni raskidi ugovora mogući do kraja meseca

Da li su pregovori i borba za ostanak nekoliko televizija sa nacionalnom frekvencijom u ponudi SBB-a opteretili budžet vodećeg kablovskog operatora u Srbiji ili je nešto drugo po sredi, tek korisnici SBB usluga televizije, kućnog interneta i telefonije, „ni krivi, ni dužni“, počevši od februara, svoju pretplatu moraće da plaćaju za oko 150 dinara više nego na kraju 2022. godine.
Foto: Pixabay/Alehandra13

Za ovu obavezu mogli su da saznaju samo oni koji su od 1. januara detaljno pretraživali zvaničnu internet prezentaciju kablovskog operatora koji je vest o poskupljenju svojih usluga plasirao isključivo na svom sajtu i u dnu decembarskog računa u formi jedne rečenice napisane sitnim slovima.

Na sajtu, SBB se poziva na član 107 zakona o elektronskim komunikacijama, bez jasnog objašnjenja šta ta prava zapravo znače.

Prema komentarima SBB korisnika na društvenim mrežama, pored revolta zbog povećanih cena za skoro 6 odsto, veće nezadovoljstvo izazvalo je neobaveštavanje javnosti i nedostatak transparentne komunikacije putem javnih medija.

Imajući u vidu da svaka jednostrana promena uslova i odrednica ugovora sa sobom povlači i mogućnost slobodnog raskida istog od strane drugog potpisnika ugovora, te da je korisnicima uskraćeno javno, pravovremeno i transparentno informisanje o promenama u ugovoru kablovskog operatora, stiče se utisak da je kompanija želela da izbegne veći broj raskida ugovora i potencijalan gubitak određenog broja korisnika.

Sa druge strane, budući da je obavezan rok za obaveštenje o promeni uslova i besplatan raskid ugovora mesec dana, SBB će 1. februara tvrditi da je ispunjen zakonski minimum.

Mnogi korisnici će se sa ovom promenom suočiti tek u martu, kada će im pristići veći računi nego što su plaćali do tada.

Diskutabilna poslovna odluka i netransparentna komunikacija definitivno ne idu u prilog kompaniji SBB koja se, posle neprijatne sage sa televizijama Prva i B92, ponovo nalazi na udaru javnosti i potencijalnom prelasku svojih korisnika kod konkurencije.

Svi oni koji su nezadovoljni potezima ili uslugom najrasprostranjenijeg kablovskog operatora, do 31. januara mogu besplatno raskinuti ugovor i li potražiti pravnu pomoć, kao što su to već činili drugi nezadovoljni korisnici u sličnoj situaciji.

Veće osnovice za plate predsednika, poslanika i imenovana lica

Preuzmite android aplikaciju.