Почетна > Бизнис
Бизнис

Продаја Волва пала за 11 одсто

Произвођач аутомобила Волво карс објавио је данас да је његова продаја у априлу пала за 11 одсто међугодишње на 58.881 возило, делимично због слабе потражње за електричним возилима.
Фото: Unsplash/Adam Cai

Компанија из Шведске која је у власништви кинеског Гилија (Геелy) навела је том приликом да је њена продаја потпуно електричних аутомобила на батерије (БЕВ) пала за 32 одсто међугодишње и чини 20 одсто укупне продаје, преноси Ројтерс.

Продаја електричних аутомобила у целини, укључујући и плуг-ин хибриде, пала је за 16 одсто на годишњем нивоу и представља 45 одсто укупне продаје фирме Волво, додаје се у саопштењу.

Волво сарађује са кинеском фирмом Гили како би смањио трошкове и покушава да се упркос новим царинама америчког председника Доналда Трампа наметне на тржишту Сједињених Америчких Држава.

“Аутомобилска индустрија се налази усред веома тешког периода, са изазовима какве раније нисмо видели”, саопштио је крајем априла извршни директор компаније Волво карс Хокан Самуелсон приликом представљања резултата за први квартал 2025.

Према његовим речима, Волво има јасну стратегију, али мора да се побољша у остваривању резулатата и генерисању новчаног тока, као и да смањи трошкове.

“Наш правац у будућности је усмерен на три области: профитабилност, електрификацију и регионализацију”, закључио је том приликом Самуелсон у саопштењу објављеном на сајту фирме.

Кока-Кола променила један састојак у пићу

Преузмите андроид апликацију.