Donald Tramp kao da je rešio da postupi po onoj izreci: ako nekog ne možeš pobediti, ti mu se pridruži. Dok je bio u Beloj kući nije uspeo da zabrani najpopularniju društvenu mrežu na svetu, da bi u predsedničkoj kampanji pao u njen zagrljaj otkrivši moć digitalnih čari u pridobijanju mlađih glasača.
Za nešto više od nedelju dana otkako se pridružio „Tiktoku” po broju pratilaca, Donald Tramp je nadmašio sve protivnike u predsedničkoj trci.
Njegov nalog prati 5,9 miliona ljudi, dok je prvi inauguracioni video od 13 sekundi, na kojem Tramp pozdravlja navijače borilačkog Ultimejt fajting šampionata u Njuarku, pogledalo 123 miliona korisnika ove društvene mreže.
Poređenja radi, nalog predsedničke kampanje Džozefa Bajdena ima 370.000 pratilaca, a nezavisnog kandidata Roberta F. Kenedija, koji se pridružio ovoj platformi pre svih, 1,3 miliona.
Kenedijeva i Trampova popularnost na „Tiktoku” je jedinstvena među američkim političarima. Samo dva člana Kongresa, demokratski poslanik Džef Džekson iz Severne Karoline i nezavisni senator Berni Sanders iz Vermonta, imaju više sledbenika od Kenedija, ali nijedan nema toliko koliko je prikupio Tramp.
Prisustvo oba glavna stranačka kandidata na „Tiktoku” naglašava ulogu ove moćne društvene mreže u njihovom pokušaju da se bolje povežu sa mladim biračima.
Prema istraživanju „Pju centra”, od trećine Amerikanaca koji imaju naloge na „Tiktoku”, 62 odsto je u uzrastu između 18 i 29 godina.
Preuzmite android aplikaciju.