Авио компанија Виз ер (Wizz Air) саопштила је данас да су после јучерашњих проблема, онлајн услуге ове компаније доступне и да путници сада могу да резервишу карте и да се пријаве онлајн.
„У складу са нашом политиком, иако је узрок поремећаја био ван наше контроле, клијенти чији су летови отказани, ће аутоматски добити 120 одсто рефундирања у Wизз кредитима у року од 24 сата од планираног поласка лета“, наводи се у саопштењу.
Уколико клијенти желе да поново резервишу лет, уместо да добију повраћај новца, то могу учинити путем телефонске линије а сада поново и путем званичне веб странице или мобилне апликације компаније, преко којих могу затражити и рефундацију, навели су из те авио компаније.
Za Amerikance Leksus i Tojota najpouzdaniji, Tesla od 100 poena dobio 49, Mecedes 23
Преузмите андроид апликацију.