Психолози су спровели велико истраживање о животним навикама и саставили профиле људи према њиховом избору пића.
Ови профили дају увид у то како људи реагују након конзумирања омиљеног пића.
Вотка, џин или виски
Мушкарци: Заводници који играју на сигурно, остављајући утисак мужевних и доминантних типова.
Жене: Особе које воле ова пића често су самосвесне и уживају у животу.
Пиво
Мушкарци: Осећају се добро у својој кожи, воле рутину и немају превисоке циљеве у животу.
Жене: Оне које често наручују пиво обично су самосвесне и воле да уживају у животу.
Вино
Мушкарци: Свесни својих могућности, траже страствене и дубоке везе.
Жене: Оне које воле вино задржавају самоконтролу и нису склоне пролазним аферама.
Мартини
Они који воле мартини воле забаву, плес и дружење. Пословно су предузимљиви и опрезни (мушкарци), док су жене које воле мартини често кокетне и стављају љубав изнад посла.
Текила или пелинковац
Ова пића откривају једноставне мушкарце који се лако забављају и искрени су према људима. Жене које воле ова пића често су склоне дружењима, али у љубави могу имати превелика очекивања.
Воћни коктели
Мушкарци који преферирају воћне коктеле често су незрели и оријентисани ка властитом задовољству.
Жене које воле ове коктеле често глуме пред другима, тежећи да се допадну околини и често су несигурне и поводљиве.
Dijeta sa suvim šljivama: Može vam pomoći da smršate i to tri kilograma za pet dana
Преузмите андроид апликацију.