Rezultati ankete Skaj njuza pokazali su da većina muškaraca u Velikoj Britaniji za verenički prsten potroši između 1.000 i 5.000 funti, to jest od 1.200 do 6.000 evra. U ovoj zemlji jedan od najpopularnijih perioda za prosidbe jeste period oko Božića i Nove godine.
U anketi je učestvovalo više od 3.400 ljudi putem Linkedina. Njih 306 je reklo da je prsten prilikom prosidbe nepotreban, a 507 osoba navelo je da će na prsten potrošiti više od 6.000 evra.
“Skaj njuz” podseća na frazu da na prsten treba potrošiti dvomesečnu platu, ali i da je to posledica marketinškog poteza proizvođača dijamanata De Birsa iz 1930.
Ona je prva pokrenula reklamnu kampanju koja je sugerisala da je mesečna plata pravi iznos za potrošenje na verenički prsten, a najveći proboj je došao 1947. sa sloganom “dijamanti su večni”.
Istraživanje koje je sprovela kompanija “Ramsdens Džuvilari” otkrilo je da je su u poslednje vreme najtraženiji verenički prstenovi sa smaragdom, a zatim oni sa dijamantima i safirima. Sprovedeno je analizom pretrage na Guglu na vereničkim prstenovima i rezove kojima su obrađeni.
Preuzmite android aplikaciju.