Аутомобилска тржишта суочавају се с повећаним изазовима због гомилања залиха нових возила. Овај тренд долази након периода слабијих продајних резултата и стабилизације ланаца снабдевања, сигнализирајући потенцијалне промене у ауто-индустрији.
Акумулиране залихе возила постају брига за продавце, а „Стелантис” се истиче као произвођач с највећим проблемима, с маркама попут „крајслера” и „доџа”, који залихе држи више од 160 дана, двоструко више од индустријског просека.
С друге стране, „Форд” и „Шевролет” успевају да задрже високу тражњу за одређеним моделима, што показује да тржиште још нуди могућност прилагођавања.
Истиче се да је повећање залиха довело до већих попуста, с ценама које падају за један одсто недељно, као и до подстицаја који су готово двоструко већи него претходне године.
Упркос изазовима, постоји разлог за оптимизам.
Повећање залиха такође значи већи избор за купце, а с падом просечних цена, тржиште се полако прилагођава новим условима, напомињу стручњаци и сматрају да се аутомобилска индустрија налази на прекретници, с потенцијалом за опоравак који ће обликовати будућност светског тржишта.
Spoljnotrgovinska razmena Srbije u 2023. bila 65,491 milijardu evra
Преузмите андроид апликацију.