Discover The ultimate selection of bongs at our Online store, where quality meets affordability. with our extensive range of Shishas, Tabak, and Zubehör, You can elevate your smoking experience like never before. Each product is carefully curated to ensure You find exactly What You need. Shop now at our shishastores and enjoy fast shipping and exceptional customer service that puts your satisfaction first.

Матић: Квалитет мобилних услуга порастао у односу на лане | Градске инфо
Početna > Srbija
Srbija

Matić: Kvalitet mobilnih usluga porastao u odnosu na lane

Direktor Regulatorne agencije za elektronske komunikacije i poštanske usluge (RATEL) Dragan Pejović upoznao je danas ministarku trgovine, turizma i telekomunikacije Tatjanu Matić sa rezultatima uporednog merenja i analizom parametara kvaliteta usluga mobilnih komunikacionih mreža (Benchmark mobilnih mreža) sva tri mobilna mrežna operatora u Srbiji: Telekom Srbija, Telenor i A1 Srbija, a koje je RATEL sproveo od septembra do novembra ove godine.
Foto: Tanjug/Vojtech Bruzek

„Analizirajući rezultate merenja svih relevantnih parametara, složili smo se da je došlo do ukupnog porasta kvaliteta mobilnih usluga u odnosu na prošlu godinu. Krajnji rezultat benčmark merenja, pored uporedne analize parametara jeste postizanje unapređenje kvaliteta postojećih mobilnih usluga za krajnje korisnike, kao i praćenje razvoja mobilnih komunikacionih mreža“, rekla je Matić.

Benčmark mobilnih mreža 2021 koji je sproveo RATEL, obuhvata merenja najvećeg broja parametara kvaliteta (za govornu (voice) uslugu i usluge prenosa podataka (data), prenos WhatsAPP poruka, što je novina ove godine, kao i merenja radio parametara za 2G/3G/4G tehnologije), za razliku od uporednih merenja koje operatori samostalno vrše i čije rezultate objavljuju, a koja obuhvataju samo neke od parametara, saopštilo je Ministarstvo.

Važno je napomenuti da je ove godine po prvi put Benčmark mobilnih mreža obavljen primenom standardizovane metodologije opisane u dokumentu ETSI TR 103 559 Annex A (ETSI-European Telecommunications Standards Institute) i da je bio najveći do sada po obimu projekta, imajući u vidu da je merenje obuhvatalo drive test merenja po naseljenim mestima i putevima, walk test merenja na pojedinačnim izabranim lokacijama, kao i merenja duž železničkih koridora X i XI.

Obim projekta je bio veći ne samo u odnosu na merenja koja je RATEL sprovodio prethodnih godina, već i u odnosu na navedena samostalna merenja od strane operatora.

Rezultati merenja kvaliteta usluga u mobilnim komunikacionim mrežama u Srbiji u 2021. godini:

Telekom Srbija je ostvario najbolji ukupni rezultat osvojivši 85,66 poena, a zatim slede A1 Srbija sa 82,73 i Telenor sa 82,14 poena, od maksimalno mogućih 100.

S obzirom na zanemarljive razlike u vrednostima ostvarenog ukupnog rezultata između A1 Srbija i Telenora, a koje ukazuju na ujednačen nivo kvaliteta usluga koji ovi operatori pružaju svojim korisnicima, može se zaklkjučiti da postoje dva drugoplasirana operatora, navedeno je u saopštenju.

Telekom Srbija dobio kredit za uvođenje 5G mreže

 

Preuzmite androidaplikaciju.