Discover The ultimate selection of bongs at our Online store, where quality meets affordability. with our extensive range of Shishas, Tabak, and Zubehör, You can elevate your smoking experience like never before. Each product is carefully curated to ensure You find exactly What You need. Shop now at our shishastores and enjoy fast shipping and exceptional customer service that puts your satisfaction first.

Матић: Квалитет мобилних услуга порастао у односу на лане | Градске инфо
Почетна > Србија
Србија

Матић: Квалитет мобилних услуга порастао у односу на лане

Директор Регулаторне агенције за електронске комуникације и поштанске услуге (РАТЕЛ) Драган Пејовић упознао је данас министарку трговине, туризма и телекомуникације Татјану Матић са резултатима упоредног мерења и анализом параметара квалитета услуга мобилних комуникационих мрежа (Benchmark мобилних мрежа) сва три мобилна мрежна оператора у Србији: Телеком Србија, Теленор и А1 Србија, а које је РАТЕЛ спровео од септембра до новембра ове године.
Фото: Танјуг/Vojtech Bruzek

„Анализирајући резултате мерења свих релевантних параметара, сложили смо се да је дошло до укупног пораста квалитета мобилних услуга у односу на прошлу годину. Крајњи резултат бенчмарк мерења, поред упоредне анализе параметара јесте постизање унапређење квалитета постојећих мобилних услуга за крајње кориснике, као и праћење развоја мобилних комуникационих мрежа“, рекла је Матић.

Бенчмарк мобилних мрежа 2021 који је спровео РАТЕЛ, обухвата мерења највећег броја параметара квалитета (за говорну (voice) услугу и услуге преноса података (data), пренос WhatsAPP порука, што је новина ове године, као и мерења радио параметара за 2G/3G/4G технологије), за разлику од упоредних мерења које оператори самостално врше и чије резултате објављују, а која обухватају само неке од параметара, саопштило је Министарство.

Важно је напоменути да је ове године по први пут Бенчмарк мобилних мрежа обављен применом стандардизоване методологије описане у документу ETSI TR 103 559 Annex A (ETSI-European Telecommunications Standards Institute) и да је био највећи до сада по обиму пројекта, имајући у виду да је мерење обухватало дриве тест мерења по насељеним местима и путевима, wалк тест мерења на појединачним изабраним локацијама, као и мерења дуж железничких коридора X и XI.

Обим пројекта је био већи не само у односу на мерења која је РАТЕЛ спроводио претходних година, већ и у односу на наведена самостална мерења од стране оператора.

Резултати мерења квалитета услуга у мобилним комуникационим мрежама у Србији у 2021. години:

Телеком Србија је остварио најбољи укупни резултат освојивши 85,66 поена, а затим следе А1 Србија са 82,73 и Теленор са 82,14 поена, од максимално могућих 100.

С обзиром на занемарљиве разлике у вредностима оствареног укупног резултата између А1 Србија и Теленора, а које указују на уједначен ниво квалитета услуга који ови оператори пружају својим корисницима, може се заклкјучити да постоје два другопласирана оператора, наведено је у саопштењу.

Telekom Srbija dobio kredit za uvođenje 5G mreže

 

Преузмите андроид апликацију.