Projekat Čuvarkuća čiji je cilj da podstakne potrošače da kupuju domaće proizvode promovisao je danas u Novom Sadu, u objektu Univereksporta u TC Promenada, sekretar za trgovinu Privredne komore Srbije (PKS) Žarko Malinović.
On je rekao da je važno da građani znaju na koji način kada kupe artikal proizveden u Srbiji pomažu domaću ekonomiju.
„Razlika kada kupite uvozni proizvod od toga kada kupite nešto sa znakom Čuvarkuća je ta što Srbiji ostaje tri puta više novca. U ovim izazovnim vremenima, kada rastu cene sirovina, najbolje se vidi značaj čuvanja domaće ekonomije kroz kupovinu naše robe i na taj način smanjujemo uticaj globalne ekonomije na naš život – poručio je Malinović.
U kompaniji Univereksport kažu da su davno prepoznali značaj trgovine domaćim proizvodima, pa tako je na rafovima u njihovim radnjama više od 85 odsto domaćih proizvoda.
„Otišli smo i korak dalje i imamo i spostvenu proizvodnju, sa naših farmi, jer smatramo da kao najveći domaći trgovinski lanac imamo odgovornost i zato smo sastavni deo projekta Čuvarkuća“, rekla je Olivera Ćirković, direktorka marketinga kompanije Univereksport.
Preuzmite android aplikaciju.