Mekdonalds namerava da preispita svoju strategiju određivanja cena, nakon što su kupci pokazali manje interesovanje za njihove proizvode i time smanjili prodaju u objektima ovog američkog giganta industrije brze hrane.
Prodajna mesta otvorena u poslednjih godinu dana zabeležila su pad prodaje od jedan odsto u periodu april-jun u poređenju sa istim razdobljem prošle godine. To je prvi pad prodaje još od vremena pandemije.
Pad je usledio uprkos tome što je lanac hamburgera nudio novčane popuste kako bi pokušao da povrati kupce koji paze na troškove kao i one koji su bojkotovali lanac zbog rata između Izraela i Gaze.
Šef Kris Kempinski rekao je da su loši rezultati primorali kompaniju da „sveobuhvatno preispita“ cene.
Rukovodioci su istakli nedavne promocije, kao što je srećan obrok od 5 dolara u SAD i kampanja u Velikoj Britaniji u kojoj gosti mogu da izaberu tri artikla za 3 funte.
Očekuje se da ovakve akcije biti produžene i narednih meseci, a kompanija je saopštila da radi i sa korisnicima franšize na drugim „vrednostima“.
„Znamo kako to da uradimo. Napisali smo priručnik o vrednosti i radimo sa našim korisnicima franšize da izvršimo neophodna prilagođavanja“, rekao je on prenosi Bi-Bi-Si.
Preuzmite android aplikaciju.