Због све виших цена горива, све је већи изазов напунити резервоар возила. Такође, понекад је посреди само недостатак времена или наша удобност за (не)пуњење резервоара, а обично се бензин напуни до врха пре дугог путовања.
Међутим, ова пракса није добра, и то зна већина искусних возача, јер је имати више горива у резервоару аутомобила заправо важније него што мислите, а не ради се само о проблему са резервоаром, већ и о општем „здрављу“ вашег аутомобила.
Истовремено, што је аутомобил старији, то је већи проблем због истрошености и осетљивости компоненти.
Једноставно, возити већи део времена „у резерви“ није најбоља пракса, упозоравају стручњаци.
Због тога је важно разумети како функционише прикључак резервоара за гориво и мотора.
Наиме, резервоар за гориво укључује и пумпу која је повезана са системом за паљење. Пумпа се загрева док ради, а када је уроњена у гориво у резервоару, делује на њу као расхладно средство.
Ако имате мање од четвртине горива у резервоару, пумпа ће се јако загрејати и индиректно отказати пре свог рока. Штавише, вожња с углавном празним резервоаром за гориво ствара кондензацију, а ова појава разблажује гориво и изазива рђу.
То даље доводи до других проблема. Ако возите са релативно празним резервоаром, пумпа за гориво ће почети да сакупља сву прљавштину са дна резервоара.
То укључује седимент од прљавог горива и кондензацију из резервоара који може оштетити пумпу за гориво. Дакле, све док имате најмање четвртину резервоара – ствари раде како треба. Филтер се не загрева, мотор не ради тако снажно, а оба помажу у већој километражи.
Одржавање четвртине резервоара пуном продужиће животни век компоненти система за гориво. Можда је време да прекинете навику коришћења последње капи горива да бисте се натерали да свратите на пумпу.
Преузмите андроид апликацију.