Najpopularniji sajt za postavljanje video sadržaja, Jutjub (YoutTube) osnovan je 2005. godine. Od tada preko 1,3 milijarde videa je postavljeno na ovu platformu, koja je ujedno i drugi najposećeniji veb sajt na svetu.
Ipak, ono što čini Jutjub posebnim jeste njegov raznovrsni sadržaj, za koji takođe postoje metode rangiranja. Osnovna metoda za merenje popularnosti nekog postavljenog videa, jesu pregledi, to jeste koliko je ljudi pogledalo neki video na Jutjubu.
Mi smo za vas pripremili listu od 10 najposećenijih klipova na Jutjubu:
10. „Gangnam Style (Psy)“
15. jula ove godine obeležena je desetogodišnjica ovog hita južnokoreanskog autora „Psy“. Pesma koja je zaludela čitav svet 2012. godine, je u roku od nekoliko meseci sakupila tada rekordnih milijardu pregleda i izbila na prvu poziciju najgledanijih Jutjub videa.
Ovaj južnokorejski hit izazvao je opštu „ludnicu“ među tinejdžerima, kako u Srbiji, tako u čitavom svetu. Danas ima 4,53 milijardi pregleda.
9. „Learning Colors – Colorful Eggs on a Farm“
Prvi od mnogih dečijih videa na ovom spisku jeste upravo edukativni klip za najmlađe „Learning Colors – Colorful Eggs on a Farm“. Video je namenjen za učenje boja, a na koji su način tome pristupili kreatori ovog sadržaja možete pogledati sami.
Video je produkcije „Miroške TV“ i snimljen je na Ruskom jeziku. Trenutno je ovaj dečiji video na 4,61 milijardi pregleda.
8. „Uptown Funk (Mark Ronson)“
Iako ovaj svetski hit potpisuje Mark Ronson, za njegovu popularnost je velikim delom zaslužna američka pop zvezda, Bruno Mars. U novembru 2014. godine ovaj spot je prosto terao ljude iz čitavog sveta da „đuskaju“ a u jednom momentu je bio i drugi klip na listi najgledanijih na Jutjubu.
„Uptown Funk“ je jedan od najpopularnijih spotova kompanije „VEVO“ u istoriji, a trenutno je uz ovaj video đuskalo 4,68 milijardi korisnika interneta.
7. „Phonics Song with Two Words“
Drugi video namenjen za dečiju edukaciju zauzima sedmo mesto na ovoj listi. „Phonics Song with Two Words“ u produkciji „Chu Chu TV“ je namenjena za lakše učenje engleskog alfabeta.
Kroz melodiju, stihove i ilustracije u vidu crteža, prezentiraju se svih 26 slova alfabeta za 4:05 minuta koliko traje ovaj video, uz koji je dosad „učilo“ 4.85 milijardi ljudi.
6. „Bath Song“
Dečija pesma koja je 2018. godine pokorila društvene mreže, napravila je pravi procep na ovoj listi pošto ima skoro milijardu više pregleda od prethodno spomenutog klipa.
Kao što vidite, ovaj animirani video napravljen je sa razlogom da podstakne održavanje higijene među najmlađima i trenutno ga je pogledalo 5,59 milijardi ljudi.
5. „See You Again (Wiz Khalifa)“
Planetarni hit, koji je snimljen za film „Need for speed“, ali i u spomen jednog od glavnih zvezda ove franšize Pola Vokera, koji je poginuo u automobilskoj nesreći 2013. godine, nekoliko meseci pre kraja snimanja filma, jeste najpopularnije ostvarenje repera Viz Kalife.
Spot je snimljen 2015. godine ,kada je premijerno u bioskopima prikazan i film. Milijardu ljudi se uz Kalifin rep i propratni vokal Čarlija Puta prisećaju i dan danas Pola Vokera, a ovaj hit se trenutno nalazi na 5,62 milijardi pregleda.
4. „Shape of You (Ed Sheeran)“
Još jedno muzičko ostvarenje nalazi se na mestu broj četiri. Balada riđokosog Engleza, Ed Širana je 2017. godine postala „himna“ maloletnih devojčica širom sveta, koje su uz „keči“ melodiju i vokale Britanca preboljevale bivše momke.
Pesma pripada Širanovom trećem albumu, a pevač je otkrio da je posvećena pevačici Rijani. Nadamo se da je i ona među ovih 5.8 milijardi koji su pogledali ovaj spot.
3. „Johny Johny Yes Papa“
Na ulasku u TOP 3 na našoj listi, očekuje nas još jedan dečiji video klip. Sudeći po popularnosti ovog klipa, nekoliko milijardi dece sveta, vole da kradu šećer od svog dede.
Svrha i ovog klipa je verovatno namenjen edukaciji, to jest ukazuje na loš uticaj šećera po zdravlje, bilo kako bilo ovaj video „LooLoo Kids“ produkcije je na neverovatnih 6,44 milijardi pregleda.
2. „Despacito (Luis Fonsi)“
Latino hit koji se od 2017. godine pa do dan danas pusti najmanje 30 puta dnevno na svim svetskim radio stanicama i pesma čije repriziranje je za posledicu imalo mnoštvo samoubistava, ima i drugi najgledaniji spot na Jutjubu.
Šalu na stranu, autor ove numere, Portorikanac Luis Fonsi verovatno nije mogao ni da zamisli da će jednog dana „Despasito“ oboriti sve rekorde sa sedam milijardi pregleda i 2020. godine postati najgledaniji spot na Jutjubu. Danas ovaj spot broji 7,96 milijardi pregleda.
1. „Baby Shark Dance“
Stigli smo i do kraja naše liste, ali na sam vrh Jutjub trendinga, a tu je još jedan spot namenjen za decu, što govori da su deca upravo najveći konzumenti Jutjub sadržaja.
Spot iz 2016. godine je u januaru, ove godine oborio svetski Jutjub rekord i dostigao neverovatnih 10 milijardi pregleda. Pesma i spot napravljeni isključivo za svrhu zabavljanja najmlađih, danas broji čak 11, 24 milijardi pregleda.
Šta očekuje ljubitelje pozorišta u novoj sezoni u Novom Sadu
Preuzmite android aplikaciju.