Најпопуларнији сајт за постављање видео садржаја, Јутјуб (YoutTube) основан је 2005. године. Од тада преко 1,3 милијарде видеа је постављено на ову платформу, која је уједно и други најпосећенији веб сајт на свету.
Ипак, оно што чини Јутјуб посебним јесте његов разноврсни садржај, за који такође постоје методе рангирања. Основна метода за мерење популарности неког постављеног видеа, јесу прегледи, то јесте колико је људи погледало неки видео на Јутјубу.
Ми смо за вас припремили листу од 10 најпосећенијих клипова на Јутјубу:
10. „Gangnam Style (Psy)“
15. јула ове године обележена је десетогодишњица овог хита јужнокореанског аутора „Psy“. Песма која је залудела читав свет 2012. године, је у року од неколико месеци сакупила тада рекордних милијарду прегледа и избила на прву позицију најгледанијих Јутјуб видеа.
Овај јужнокорејски хит изазвао је општу „лудницу“ међу тинејџерима, како у Србији, тако у читавом свету. Данас има 4,53 милијарди прегледа.
9. „Learning Colors – Colorful Eggs on a Farm“
Први од многих дечијих видеа на овом списку јесте управо едукативни клип за најмлађе „Learning Colors – Colorful Eggs on a Farm“. Видео је намењен за учење боја, а на који су начин томе приступили креатори овог садржаја можете погледати сами.
Видео је продукције „Мирошке ТВ“ и снимљен је на Руском језику. Тренутно је овај дечији видео на 4,61 милијарди прегледа.
8. „Uptown Funk (Mark Ronson)“
Иако овај светски хит потписује Марк Ронсон, за његову популарност је великим делом заслужна америчка поп звезда, Бруно Марс. У новембру 2014. године овај спот је просто терао људе из читавог света да „ђускају“ а у једном моменту је био и други клип на листи најгледанијих на Јутјубу.
„Uptown Funk“ јe један од најпопуларнијих спотова компаније „VEVO“ у историји, а тренутно је уз овај видео ђускало 4,68 милијарди корисника интернета.
7. „Phonics Song with Two Words“
Други видео намењен за дечију едукацију заузима седмо место на овој листи. „Phonics Song with Two Words“ у продукцији „Chu Chu TV“ је намењена за лакше учење енглеског алфабета.
Кроз мелодију, стихове и илустрације у виду цртежа, презентирају се свих 26 слова алфабета за 4:05 минута колико траје овај видео, уз који је досад „учило“ 4.85 милијарди људи.
6. „Bath Song“
Дечија песма која је 2018. године покорила друштвене мреже, направила је прави процеп на овој листи пошто има скоро милијарду више прегледа од претходно споменутог клипа.
Као што видите, овај анимирани видео направљен је са разлогом да подстакне одржавање хигијене међу најмлађима и тренутно га је погледало 5,59 милијарди људи.
5. „See You Again (Wiz Khalifa)“
Планетарни хит, који је снимљен за филм „Need for speed“, али и у спомен једног од главних звезда ове франшизе Пола Вокера, који је погинуо у аутомобилској несрећи 2013. године, неколико месеци пре краја снимања филма, јесте најпопуларније остварење репера Виз Калифе.
Спот је снимљен 2015. године ,када је премијерно у биоскопима приказан и филм. Милијардu људи се уз Калифин реп и пропратни вокал Чарлија Пута присећају и дан данас Пола Вокера, а овај хит се тренутно налази на 5,62 милијарди прегледа.
4. „Shape of You (Ed Sheeran)“
Још једно музичко остварење налази се на месту број четири. Балада риђокосог Енглеза, Ед Ширана je 2017. године постала „химна“ малолетних девојчица широм света, које су уз „кечи“ мелодију и вокале Британца пребољевале бивше момке.
Песма припада Ширановом трећем албуму, а певач је открио да је посвећена певачици Ријани. Надамо се да је и она међу ових 5.8 милијарди који су погледали овај спот.
3. „Johny Johny Yes Papa“
На уласку у ТОП 3 на нашој листи, очекује нас још један дечији видео клип. Судећи по популарности овог клипа, неколико милијарди деце света, воле да краду шећер од свог деде.
Сврха и овог клипа је вероватно намењен едукацији, то јест указује на лош утицај шећера по здравље, било како било овај видео „LooLoo Kids“ продукције је на невероватних 6,44 милијарди прегледа.
2. „Despacito (Luis Fonsi)“
Латино хит који се од 2017. године па до дан данас пусти најмање 30 пута дневно на свим светским радио станицама и песма чије репризирање је за последицу имало мноштво самоубистава, има и други најгледанији спот на Јутјубу.
Шалу на страну, аутор овe нумере, Порториканац Луис Фонси вероватно није могао ни да замисли да ће једног дана „Деспасито“ оборити све рекорде са седам милијарди прегледа и 2020. године постати најгледанији спот на Јутјубу. Данас овај спот броји 7,96 милијарди прегледа.
1. „Baby Shark Dance“
Стигли смо и до краја наше листе, али на сам врх Јутјуб трендинга, а ту је још један спот намењен за децу, што говори да су деца управо највећи конзументи Јутјуб садржаја.
Спот из 2016. године је у јануару, ове године оборио светски Јутјуб рекорд и достигао невероватних 10 милијарди прегледа. Песма и спот направљени искључиво за сврху забављања најмлађих, данас броји чак 11, 24 милијарди прегледа.
Šta očekuje ljubitelje pozorišta u novoj sezoni u Novom Sadu
Преузмите андроид апликацију.