Почетна > Бизнис
Бизнис

Какве декларације на производу желе купци?

Да ли волите производе са једноставним декларацијама и што мање састојака? Чини ли вам се да постојеће декларације са ситним словима и много објашњења најмање служе купцима.
Фото: Unsplash/Unsplash+

Ако спадате у оне који би желели да се декларисање поједностави, а производи садрже што мање састојака, ваше време долази. Најновије истраживање компаније „Ингредион” показало је да ће у наредне две године седам одсто производа имати управо такве декларације.

Транспарентност и једноставност састојака су кључни критеријуми за избор хране и пића за већину потрошача. Ова компанија која већ десет година спроводи слична истраживања доказала је током ове анализе да ће производи који имају једноставне амбалаже најбрже привући купце.

„Утврђено је да 99 одсто европских произвођача јасно и једноставно означавање производа види као смер у коме ће развијати своју пословну стратегију, а 87 процената њих је већ почело то да примењује јер су препознали такав тренд међу потрошачима”, наводи се у истраживању ове компаније.

Ово је иначе део иницијативе „Клин лејбелинг” која је усмерена према потрошачима, а има циљ да подстакне произвођаче хране да нуде производе са лако разумљивим ознакама, природним састојцима и минималном количином вештачких додатака.

Како преносе медији, бројне компаније као што су „Нестле” и „Марс” већ су се обавезале да ће прекинути да додају вештачке адитиве храни из простог разлога што желе да остану конкурентне.

Иначе, како је наведено, „чисте” ознаке би требало да садрже име компаније, тежину, адресу произвођача, информације о храњивим вредностима и попис састојака и алергена. Како је изјавио Константин Драпац, виши менаџер маркетинга у овој компанији, узбудљиво је видети огроман одговор произвођача хране који су прихватили овакав изазов у коме су забележили веће приходе и без повећања цена и маржи.

„Индустрија се креће ка смањењу шећера у производњи, посебно кроз нискокалоричне заслађиваче природног порекла. То је само један од начина на који се задовољава потреба купаца да бирају здравије производе. И тако ће бити у будућности”, наводе из ове истраживачке компаније. Они сматрају да су се навике потрошача драстично промениле током пандемије. У том периоду су купци бирали здравију храну и пиће и много више су читали декларације.

Како би, по мишљењу купаца, требало да изгледа декларација производа? Као кратка информација о састојцима који су обавезно здравији. Студија је показала да такве етикете потрошаче асоцирају на квалитет, а самим тим су им и производи привлачнији, закључили су из ове истраживачке компаније.

Na Floridi mlađima od 14 godina zabranjen pristup društvenim mrežama

Преузмите андроид апликацију.