Роџер Федерер што је ближи пензији, то више новца зарађује, чиме је потврдио да му маркетинг иде од руке.
Занимљива је и са финансијског аспекта прича како је Швајцарац пре три године одбио „Најк“ и потписао уговор са јапанском компанијом „Уникло“.
Федереру је „Најк“ тада нудио 10.000.000 долара да наставе 20-годишњу сарадњу, међутим, он је одлучио да је раскине.
Амерички произвођач спортске опреме имао је „ограничен“ буџет, водио се неписаним правилом да 10 одсто прихода иде на уговоре са спортистима и на крају релативно лако прихватио раскид.
Федерер је након тога започео сарадњу са јапанским брендом и потписао 10-годишњи уговор вредан 300 милиона долара.
Швајцарац, чак иако одлучи да оде у пензију, споменута сума му је загарантована.
Оно што је посебно, „Уникло“ га само облачи, док је једно време носио патике „Најк“.
Све док није открио марку „Он Ранинг“, потписао још бољи уговор, купио деонице, чија се вредност процењује на око 300 милиона долара.
Преузмите андроид апликацију.