Rodžer Federer što je bliži penziji, to više novca zarađuje, čime je potvrdio da mu marketing ide od ruke.
Zanimljiva je i sa finansijskog aspekta priča kako je Švajcarac pre tri godine odbio „Najk“ i potpisao ugovor sa japanskom kompanijom „Uniklo“.
Federeru je „Najk“ tada nudio 10.000.000 dolara da nastave 20-godišnju saradnju, međutim, on je odlučio da je raskine.
Američki proizvođač sportske opreme imao je „ograničen“ budžet, vodio se nepisanim pravilom da 10 odsto prihoda ide na ugovore sa sportistima i na kraju relativno lako prihvatio raskid.
Federer je nakon toga započeo saradnju sa japanskim brendom i potpisao 10-godišnji ugovor vredan 300 miliona dolara.
Švajcarac, čak iako odluči da ode u penziju, spomenuta suma mu je zagarantovana.
Ono što je posebno, „Uniklo“ ga samo oblači, dok je jedno vreme nosio patike „Najk“.
Sve dok nije otkrio marku „On Raning“, potpisao još bolji ugovor, kupio deonice, čija se vrednost procenjuje na oko 300 miliona dolara.
Preuzmite androidaplikaciju.