Početna > Biznis
Biznis

Da li država staje na crtu kockarnicama?

Menja se Zakon o oglašavanju, a prema izmenama i nacrtu koji bi uskoro trebalo da se nađe u skupštini jedna od značajnijih promena je i to da će se ubuduće zabranjivati da se klasične igre na sreću reklamiraju na otvorenim površinama.
Foto: PrtSc/Dnevnik/YouTube

Kako je navedeno, promovisanje će biti dozvoljeno na mestima koja su udaljena najmanje 100 metara vazdušnom linijom od najbližeg kompleksa predškolske, školske, zdravstvene ili ustanove namenjene deci i maloletnicima.

U nacrtu zakona se navodi da neće više biti kladionica po bilbordima, niti će se reklamirati na autobusima, taksi vozilima, plakatima, displejima, svetlećim reklamama. Izuzetak je reklamiranje na sportskim terenima i to za vreme sportskih događaja koje sponzorišu (ili u slučaju sponzorisanja igrača).

Kada je reč o onome što je dozvoljeno ovim firmama, za sada se zna da će moći da se reklamiraju na spoljnim površinama svojih poslovnih prostorija, ispred kojih mogu i da obavljaju promotivne aktivnosti. Reklamne panoe i druga sredstva za oglašavanje mogu da postavljaju i na svojim službenim vozilima.

Ono što je možda najviše odjeknulo u javnosti, a bilo i predmet kritika, jeste da se zabranjuje i poznatim javnim ličnostima, koje su do sada reklamirale kladionice i priređivače takozvanih posebnih igara na sreću, da to ubuduće rade.

Jedino će aktivni sportisti, čije klubove sponzorišu kladionice i drugi priređivači ovih igara, smeti da učestvuju u njihovom reklamiranju, predviđeno je izmenama i dopunama Zakona o oglašavanju.

Veštačko meso u holandskim mesarama

Preuzmite android aplikaciju.