Menja se Zakon o oglašavanju, a prema izmenama i nacrtu koji bi uskoro trebalo da se nađe u skupštini jedna od značajnijih promena je i to da će se ubuduće zabranjivati da se klasične igre na sreću reklamiraju na otvorenim površinama.
Kako je navedeno, promovisanje će biti dozvoljeno na mestima koja su udaljena najmanje 100 metara vazdušnom linijom od najbližeg kompleksa predškolske, školske, zdravstvene ili ustanove namenjene deci i maloletnicima.
U nacrtu zakona se navodi da neće više biti kladionica po bilbordima, niti će se reklamirati na autobusima, taksi vozilima, plakatima, displejima, svetlećim reklamama. Izuzetak je reklamiranje na sportskim terenima i to za vreme sportskih događaja koje sponzorišu (ili u slučaju sponzorisanja igrača).
Kada je reč o onome što je dozvoljeno ovim firmama, za sada se zna da će moći da se reklamiraju na spoljnim površinama svojih poslovnih prostorija, ispred kojih mogu i da obavljaju promotivne aktivnosti. Reklamne panoe i druga sredstva za oglašavanje mogu da postavljaju i na svojim službenim vozilima.
Ono što je možda najviše odjeknulo u javnosti, a bilo i predmet kritika, jeste da se zabranjuje i poznatim javnim ličnostima, koje su do sada reklamirale kladionice i priređivače takozvanih posebnih igara na sreću, da to ubuduće rade.
Jedino će aktivni sportisti, čije klubove sponzorišu kladionice i drugi priređivači ovih igara, smeti da učestvuju u njihovom reklamiranju, predviđeno je izmenama i dopunama Zakona o oglašavanju.
Preuzmite android aplikaciju.