Златибор, врхунска туристичка атракција Србије која је најпосећенија и најпознатија туристичка тачка наше земље постао је интересантан и туристима у Северној Америци што је сасвим и разумљиво.
Наиме, још у марту месецу, након процене обима туристичког промета у претходне три године и утврђеног степена изграђености комуналне, саобраћајне и туристичке инфраструктуре насељеног места Златибор, тај део општине Чајетина проглашен је туристичким местом прве категорије од стране Министарство туризма и омладине Републике Србије.
Подручје туристичког места Златибор обухватају три целине: Златибор центар (у оквиру које се, између осталих, налазе подцелине Палисад, Краљева вода и Тржни центар Златибор), Златибор насеље (које обухвата насеља Голија, Слобода, Јелена Анжујска, Обудовица и друга) и Златибор периферија (насеља Зова, Око, Караула, Рујан и др).
Управо и због свега тога представници фирме која се бави позиционирањем земаља региона на туристичким тржиштима, Роберт Ди и Тајн Мурн, посетили су Златибор где су се уверили у престижно звање туристичког лидера међу планинама Србије, саопштила је Туристичка организација Златибор.
Туристичка организација Златибор им је представила најпосећенији спелеолошки објекат, Стопића пећину, као и срце златиборске традиције Музеј „Старо село” Сирогојно.
Упознали су симболе Златибора на обновљеном Краљевом тргу, и доживели дух традиције дегустирајући аутентичне златиборске специјалитете.
Туристичка организација Србије учествује у пројекту „Есеншал Балканс” који подржава Европска туристичка комисија (ЕТК), како наводе агенције.
ЕТК је европска организација која окупља 33 националне туристичке организације и има за циљ превасходно промоцију Европе на ваневропским тржиштима.
Пројект „Есеншал Балканс” обухвата Србију, Румунију и Црну Гору и подразумева промотивне активности на тржишту Северне Америке усмерене ка тамошњој туристичкој привреди – организаторима путовања и путничким агенцијама, са циљем да се ове три земље нађу у понудама туристичких програма.
Преузмите андроид апликацију.