Za nove NSmart kartice Gradskog prevoznika, koje se validiraju po ulasku u autobus, nisu potrebne papirne markice koje su često ispadale iz folije pokazne karte, ali, ipak, dešava se da putniku kartica slučajno ispadne iz džepa, torbe ili krila, a nije retkost ni da ona bude ukradena.
Zamenom načina plaćanja mesečnih i godišnjih karata, promenila se i procedura pronalaska kartice za prevoz, pa je prvi korak ka pronalaženju kartice pozivanje broja 2156-530, kako bi putnik proverio da li je ona pronađena.
Često i Novosađani koji pronađu izgubljene kartice na podu autobusa ili ulici odluče da ih ostave na vidno mesto, najčešće na šalterima JGSP “Novi Sad” na autobuskim stanicama, pa nije naodmet proveriti i da li ju je neki dobronamerni pronalazač ostavio tu.
„Ukoliko kartica nije pronađena, potrebno je da putnik obavesti preduzeće o gubitku, kako bi je nadležni blokirali zbog dalje zloupotrebe. U slučaju da putnik zahteva izradu nove kartice zato što je staru izgubio, izdaće mu se nova kartica na osnovu obrazloženog zahteva“ – rekli su u JGSP “Novi Sad”.
Kako je Snežana Jaković rekla, obrazac za novu karticu moguće je preuzeti u NSmart centru koji se nalazi na Međumesnoj autobuskoj stanici na Bulevaru Jaše Tomića, nakon uplate 375 dinara za izradu nove kartice i isto toliko za ažuriranje podataka, dok se vozna karta u sistemu pretplate prenosi na novu karticu.
Ukoliko na kartici nema novca u pretplati, putnik neće morati da plati ažuriranje podataka.
Preuzmite androidaplikaciju.