Иако је YouTube Premium у неким земљама у последње време поскупео, број његових претплатника наставља да расте. Платформа је чак проширила понуду нових, повољнијих претплатничких пакета са ограниченим функцијама, али најзначајнија предност Premium налога и даље остаје гледање видео садржаја без реклама, што и привлачи највећи број његових корисника.

Сада је YouTube започео тестирање нове опције која омогућава Premium претплатницима да поделе видео без реклама са пријатељима, члановима породице или познаницима. Ипак, ова опција није неограничена – број дељења је ограничен на десет линкова месечно.
Како ово ради?
Основа идеје је једноставна: ако плаћате за гледање видеа без реклама, можете омогућити исту погодност другима до десет пута месечно. Овај потез могао би бити стратегија да YouTube да привуче више корисника ка Premium претплати, нудећи им бесплатан увид у искуство без реклама.
Тренутно је ова функција доступна само Premium претплатницима у Аргентини, Бразилу, Канади, Мексику, Турској и Великој Британији. Није сигурно да ли ће постати доступна глобално, с обзиром на то да слични експерименти у прошлости нису увек заживели на ширем нивоу, преноси Digital Trends.
Према званичној Google страници за подршку, дељење видео садржаја без реклама је опционална погодност која може бити повучена у било ком тренутку. Међутим, постоји могућност да ће Google проширити ову функцију на већи број корисника у будућности.
За оне који су укључени у тестирање, YоуТубе апликација сада садржи опцију “Share-ad free” у оквиру алата за дељење. Када корисник одабере ову опцију, генерише се посебан линк који омогућава гледање видеа без реклама, слично као што претплатници неких портала могу делити линкове који привремено уклањају paywall за примаоца.
Ограничења
Нова опција ипак има одређена ограничења. Дељење видео садржаја без реклама није могуће за премијум музичке спотове, кориснички генерисане песме, YouTube Originals садржај, Shorts видео записе, livestream преносе, као ни за филмове и серије доступне на платформи.
Поред тога, сваки дељени ad-free линк може бити искоришћен само десет пута и важи само 30 дана од тренутка дељења. Да би корисник искористио линк и гледао видео без реклама, мора бити пријављен на YouTube налог и користити званичну апликацију за Андроид или iОS.
Важно је напоменути да се квота од десет ad-free линкова рачуна по видеу, а не по броју особа са којима је линк подељен. Такође, ако је линк послат некоме ко већ има YouTube Premium претплату, он се неће рачунати у месечни лимит за дељење оваквих видео записа.
Pozitivne stvari koje donosi letnje računanje vremena i pomeranje kazaljki sata
Преузмите андроид апликацију.