Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić izjavio je, nakon učešća na Regionalnoj konfernciji na Kopaoniku, da je kompnija Behtel koja gradi Moravski koridor potvrdila da će prva deonica tog auto-puta biti završena do kraja aprila naredne godine.
Komapnija Behtel je u razgovoru sa mnom i gospodinom Aleksandrom Antićem (direktor Koridora Srbije) rekla da stoji iza toga. Da će do kraja aprila biti završen deo od Pojata do Makršana, što je ispred Kruševca.
Do kraja septembra biće završen deo do Koševa, znači biće priključen Kruševac i onda imamo još dve deonice. Od Adrana, što je već priključenje Kraljeva, prvi kvartal 2024. godine. Onda ćemo imati poslednji deo između Koševa i Vrbe kod Kraljeva, što znači priključenje Terstenika i Vrnjačke banje 2025. godine, izjavio je Vesić za Tanjug.
Naglasio je da, uprkos nekim aktuelnim kašnjenjima radova, odlaganja krajnih rokova za njihovo okončanje neće biti, a to je prvi kvartal 2025. godine.
On je nalgasio da je to prvi auto-put u Srbji koji se prostire pravcem istok-zapad. Dodao da će on, uz Fruškogorski koridor, brzu saobraćajnicu ka Golupcu i još neke sprojekte koji su u planu, povezati potpuno Srbiju savremenim putevima. Što je veoma važno za razvoj zemlje.
Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić naložio je lokalnim samoupravama da počnu sa sanacijom visećih mostova širom Srbije.
Kako se navodi u saopštenju Ministarstva, naloženo je i da ukoliko je potrebno, odmah podnesu zahteve za ozakonjenje tih objekata.
Ministar je doneo instrukciju kojom je lokalnim samoupravama naloženo da svi vlasnici pešačkih visećih mostova. U javnoj svojini evidentiraju i utvrde njihovo stanje, nakon čega će nadležna inspekcija doneti rešenje.
Zahtev za sanaciju je potrebno podneti odmah nakon prijema instrukcije. Najkasnije u roku od 15 dana od njenog prijema, dok će rešenje o sanaciji biti izdato po hitnom postupku.
Preuzmite android aplikaciju.