Генерални директор Телекома Србија Владимир Лучић изјавио је данас да је куповина права преноса Премијер лиге на простору бивше Југославије, од Словеније до Северне Македоније, од 2022. до 2028. године одличан пословни потез Телекома који ће повећати број корисника и приходе компаније, као да тај уговор политизује конкуренције јер се њим завршава стратегија Телекома да постане лидер у региону.
„Ово је одличан пословни потез Телекома, јер до 2028. смо позиционирали наш спортски канал Арену у земљама бивше Југославије као главни спортски канал“, рекао Лучић гостујући на Првој.
На питање да прокоментарише да ли је тачно оно што су изнели поједини медији да је права преноса Премијер лиге Телеком платио 600 милиона евра за шест година, Лучић је рекао да не може да коментарише цену због поверљивости уговра са Премијер лигом.
Казао је да медији у власништву Јунатед групе политизују тај уговор тврдећи да се на тај начин гуши демократија и нагласио да су то бесмислице.
„Покушавају да прикажу да се тако боримо против Н1 и Нове С, а ми смо и раније говорили да нам је главна стратегија да ојачамо наш спортски канал и садржаје. Да ли је удар на демократију што ће у региону од Словеније до Северне Македоније да се Премијер лига емитује преко Арене а не преко Спорт канала? Стварно мислим да то нема везе са тим“, навео је Лучић.
Објаснио је да уговор омогућава Телекому да Арена преноси шест година, од сезоне 2022/2023. све утакмице Премијер лиге у шест земаља бивше Југославије, као и да је Телеком победио на тендеру који је имао више кругова.
Лучић је напоменуо да је највећа жеља корисника Телекома била да најбољи светски фудбал буде на једном месту.
„Новина је да ћемо преносити свих 380 утакмица на нови и квалитетан начин и промовисаћемо Премијер лигу у свих шест земаља бивше Југославије.
Нагласио је да је тај уговор завршетак Телекомовог плана да се позиционира као лидер у региону и да је то оно што смета конкуренцији.