Već četiri godine raste broj reklamacija na usluge rentakar kompanija i njihovih posrednika, a potrošači se žale na neočekivano visoke račune, preplaćeno osiguranje ili otkazane rezervacije unapred zakupljenih vozila.
Mreža evropskih potrošačkih centara (ECC) primetila je u prošloj godini značajan porast pritužbi na ove kompanije i to je bio jedan od najčešćih problema koji su potrošači prijavljivali ECC-u.
Kako navode u najnovijem izveštaju, u 2021. godini zabeleženo je 2.545, 2022. za hiljadu primedbi više, a prošle godine čak 4.248 žalbi potrošača.
U ovoj godini je zabeleženo još hiljadu reklamacija više nego u 2023. godini. Ranije se smatralo da je taj broj povećan zbog pandemije, međutim, sada je jasno da postoje drugi problemi zbog kojih se potrošači žale na ove usluge.
Potrošači su se suočavali sa problemima prilikom preuzimanja vozila, ali i pritiscima da plate dodatno osiguranje vozila. Reklamacije koje je registrovao ECC pokazuju da je bilo mnogo primera da su kupci izjavili da su bili prisiljeni da kupe i dodatne usluge kako bi dobili automobil na korišćenje.
Ruski proizvođač kamiona očekuje pad prodaje za skoro četvrtinu
Preuzmite android aplikaciju.