Početna > Biznis
Biznis

U Beču predstavljena vina Otvorenog Balkana, vinski sajam u novembru u Beogradu

Predsednik Privredne komore Srbije (PKS) Marko Čadež predstavio je danas u Beču profesionalnim kupcima vina regionalni sajam „Wine vision by Open Balkan“ kao i vina iz Srbije, Albanije i Severne Makedonije, saopštila je PKS.
Foto: Tanjug/PKS/Marko Obradović/Ivana Adamović

Prezentacija je organizovana u saradnji sa prestižnim magazinom Falstaff, a događaju su prisustvovali ministri poljoprivrede Srbije i Makedonije Jelena Tanasković i Ljupčo Nikolovski, somelijeri koji rade za najistaknutije svetske restorane i hotele, vinski kritičari i novinari.

„Posle sajmova Vinitaly u Veroni i ProWein u Dizeldorfu, danas smo u Beču sa istaknutim poznavaocima vina, predstavljamo naš region, koji tek postaje prepoznatljiv kao vinska destinacija, što je i naša šansa. Ono što možemo da ponudimo obično ljude prijatno iznenadi i žele da dođu, privlači ih duh saradnje na Balkanu i zajedničke prezentacije naših veoma kvalitetnih vina“, rekao je Čadež.

Prema njegovim rečima „Wine vision by Open Balkan“ otvara brojne poslovne mogućnosti, a cilj je da se privuče što više velikih profesionalnih kupaca, zainteresovanih za zajedničke poslove.

Čadež je istakao da je Zapadni Balkan tržište od 20 miliona potrošača, koje se razvija i uči i da se u poslednjih 10 godina vinska kultura znatno razvila, konzumira se više vina, potrošači znaju koja vina žele.

„Zajedno sa našim partnerima iz Austrije želeli bismo da radimo i da učimo od njih. Pre 25 godina Austrija nije bila toliko poznata na vinskoj mapi sveta, a danas je jedna od vodećih u vinskoj industriji“, istakao je on.

Dodao je da je prošlogodišnji sajam, na kojem smo sa Falstaff-om imali zajednički štand, pokazao da Zapadni Balkan ima šta da ponudi, da je spreman za najveće kupce.

Sve više ljudi iz Zapadne Evrope dolazi na vinske ture i posećuje vinarije, a vino je i uspešan biznis, potpuno otvorena platforma na kojoj može da se gradi međusobna saradnja i razvijaju poslovi.

„Wine vision by Open Balkan“ je novi način promocije regiona i onoga što jesmo. Ne možete da izbrišete stare ružne slike, ali možete da ih zamenite lepšim, a ovo je jedna od najlepših“, poručio je Čadež.

Manifestacija „Wine vision by Open Balkan“ održava se ove godine po drugi put i to od 16. do 19. novembra na Beogradskom sajmu, pod pokroviteljstvom vlada Srbije, Severne Makedonije i Albanije.

Prvi put je organizovan u septembru prošle godine u šest hala Beogradskog sajma i uspešno promovisao čitav region kao jedinstvenu turističku, kulturnu i geografsku destinaciju koja nudi veličanstvena prirodna i kulturno istorijska bogatstva.

Promet na Beogradskoj berzi 46 miliona dinara, sa oba rastuća indeksa

Preuzmite android aplikaciju.